December 23, 2009

PaKcIk NIe PuN sEdAnG TerTaWA~



hellow... ngah lapar nie... tp tak tau nak makan ape.... haih~... syukur alhamdullilah tahun nie acc tutup dgn perfact.... tanpa AKB (akaun kene bayar) hope PTJ aku akan jadi salah satu PTJ yg tanpa AKB... heheh azam tahun 2009 utk kerja berjaya dilaksana.. wlaupun tak 100%... tp kerjayaan aku utk mengubah system kerja di PTJ aku berjaya... kali nie aku taknak nama aku disebut lagi mcm tahun lepas pada mesyuarat tindakan negeri... hahaha hampes 1 selangor pulak tu...

bile sebut pasai azam nie... kebanyakan tercapai... dari angan-angan yg aku pendam hampir 5thn... 2009 ini telah menjadi kenyataan...
tahun 2010 bakal menjelma... huh... tak tau ape nak azam...nak azam pakai turbo... mcm tak mampu... nak azam amik kete baru... haih... buat tambah utang jer... tgok la mcmne... ade la tu tercapai... mybe aku plan dapatkan satu zoom lens yg beraperture 2.8 ke.... hahaha mudah2an abam iman bg ansuran court mamot...
ok la... sape ade azam yg tak tercapai tahun nie... sila2 la pas dekat aku... mane la tahu aku dapat tunaikan...
haih~

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment