April 21, 2009

CaMeroN Oh CaMerOn ~

Salamz.... huh... kesejukan cameron masih aku rasei walaupun dah 3 hari berlalu... sekali lagi aku dan rakan2 berjaya mengadakan program tahunan utk geng gagak... cuma tahun nie lain skit kerana kami mula bertolak pada pagi sabtu jam 2 a.m... lokasi V.point kali ini di RnR Rawang.. dalam keadaan mamai aku drived ke RnR Tapah utk memlelapkan mata... syukur alhamdullilah tak de ape2 berlaku... cume ade kes suspen berlaku dekat camera aku... ntah mcmne leh aperture camera aku appear '' - - '' (tak kuar nombor) kecuakan aku membuat aku tak rase hepi... mau taknya... tu la satu-satunya harta ismed ulam raja... tp pas aku cabut bateri... lens... dan memori card... camera aku kembali asal... tp aku musykil smpai skrg mcmne leh terjadi perkara itu...

ok la malas mau carita lagi... meh layan 2-3 keping gmbr yg aku tangkap








0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment