April 06, 2009

MesYuaraT AgUng PerSatUan JurRuRawAt PerGIgIaN

Salamzzz... syukur alhamdullilah mesyuarat agung jururawat pergigian peringkat selangor akhiri dgn penuh senyuman... aku pun bersyukur dapat terlibat dalam mesyuarat tersebut... dapat la aku belajar untuk mengambil gmbr didalam suasana dewan... first time aku menggunakan flash.. sambil2 snap aku mempraktikkan cara2 untuk bounce cahaya.... amart plak sibuk test lens zoom die... yg aku jelesnya byk gmbr2 die yang cantik-cantik... wrggghhh geram2... nie antara gmbr yg aku snap... gmbr aku tak de edit ape2 pun sbb keje kat opis belambak... jd aku up aje la utk tatapan...







p/s - insyallah aku akan menjadi agen mencari jodoh satu hari nnt...

1 KomPlen MeraBan:

Anonymous said...

bang tolong carik jodoh tuk nenek saya boleh hahah :)

Post a Comment