July 24, 2009

MaSe DePAn ~



semalam aku berjaya meracun ichi utk wat kerja gile ... amik gmbr dekat port baru.... mula2 smpai ade pengawal bangunan SUK... dalam ati aku klu tak berjaya mau kne gelak dek ichi... tp mcm biasa dgn keadaan separa macho aku terus kluar kete smbil senyum dan mengucapkan salam... heheh meminta kebenaran nak amik gmbr... nasib baik brader tu spoting.. thanks bro... nama tak tau... ape lagi aku ngan ichi pun trus la mengeluarkan senjata masing2...layan 2-3 keping tapi sayang aku tak bawak tripod... hampes...terpaksa la membekukan diri... best layan low shutter speed nie... gmbr dari canon ichi agak menyerlah berbandingkan awek baru aku... maybe ichi leh lame memtripodkan diri... tak pe2 aku nak repeat balik...

cerita pasai masa depan.... aku dah siap bentang semua hasil kajian aku.... tak tau la tgok muka die mcm biasa... tak de komen.. hanya mengangguk aje... walaupun die kate bersetuju...perasaan aku jew yg takut2.. hahahah mampus kang die langgar aku pakai kete biru die tu... ape2 pun aku memang konfiden bile aku pikir mase sebelum tdo... hope ape yg dirancang akan berjalan dgn lancar... pasni aku tunggu die punya perbentangan plaks... hahaha...

1 KomPlen MeraBan:

Uncle G said...

cantik bro... banyak bintang nye? erkhh tak pakai tripod? kira honpod arr nie... kalau aku gerenti tak dapat tangkap macam nie (tangan gigil lebih nie..)

Post a Comment