July 05, 2009

KeCUAian ~

Arrrggghh!!!!!!!!! cuai btul aku kali nie... battery abis bile ngah sedap shoot... mmm mgu nie aku tag bersama amart lagi...kenduri yg sama tp di kelana jaya plaks...kenduri menyambut... mase aku sibuk mengemas peralatan mlm sebelum prgrm tu aku dah tgok battery aku ade 2 bar lagi.... jd aku mengambil keputusan tak cas la... satu sbbnye normal klu majlis menyambut tak byk sgt keje... atas pahaman yg belum terbukti kesahihannye... akibatnye... keseronokan aku terbantut... hampes... bru snap dalam 200 pics... battery aku abis... arggghhhh geram siottt...ape2 pun nie pengajaran dekat aku... supaya lebih berhati2...

Minggu lepas aku ade outdoor dekat tasik shah alam... so far aku mmg tak pernah lepak dekat tasik shah alam yg no. 2... yg dekat belakang kedai kopi... pergghh best plaks kat sane... suasana n lanskap die lebih cantik... org pun tak rmai... tu yg smpai ade org wat ''toooootttt'' mase aku ngah mencari port utk snap gmbr pengantin...menggong punya olang.... kasi malu saja..








2 KomPlen MeraBan:

farahfatihah said...

wahh jadi jurufoto lak yer

Pho+0 BinGGuNg said...

tak de la... main2 jew...

Post a Comment