September 23, 2009

aKu MalEh nAk KejEr Esok

Tahun nie merupakan tahun pertama aku beraya di umah mak mertua aku... best jgk la.. bukan apa tradisi menyambut malam hari raya dekat sane mmg best... aku kene join org2 kampung utk bertakbir dari umah ke rumah... nie merupakan pengalaman pertama aku... mmg best... mula2 berkumpul dekat masjid pastu akan bahagikan kepada 3 kumpulan... strt dari jam 9pm abis dalan kul 1.30am..

Suasana pagi raya mcm biasa... umah mak mertua aku byk org datang... kebanyakkanya sedara mara la... mcm aku org baru mmg tak kenal la... stakat senyum2 ja... petang plak kitoeg pulak beraya... satu tampin aku pusing... nasib baik sedara mara mak mertua dan arwah ayah mertua dekat2... ahad nie aku kne shoot dekat selayang indah... org bertunang... dalam kepala sebu nie... da lame sgt tak beraksi..hahaha ok la daaaaaa

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment