October 30, 2009

BuBye My LoveS....

Salam.... pejam celik...pejam celik dah nak masuk ujung taun da... huhu cepatnye... segal kenangan aku bersama D60 aku mcm bru aja berlalu... mlm td merupakan mlm terakhir D60 kesayangan tu bersama aku... haih... sedih jgk.. tp alasan utk upgrade terpaksa aku letgo die... hr nie btul2 yg tggl ialah flash..lens... battry grip... dan beg.. huhu bile la penganti die nak sampai nie...

Dengan D60 nie la jugak aku beranikan langkah utk cebur dunia wedd photog... syukur alhamdullilah... rezeki datang melimpah luah... berjalan sakan aku hehehe... ok la.. nnt aku up gadis misteri yg bakal mengantikan awek lame aku nie... daaaaaaa

3 KomPlen MeraBan:

γ‚‹γƒΌγ‚Šγ‚“ said...

hehe...siapakah awek misteri tu?

Pho+0 BinGGuNg said...

tungguuuu next post.. hehheeh

Uncle G said...

Di dalam jaga ku tercari-cari
Di dalam tidur termimpi-mimpi
Siapakah gadis misteri
Melambai dan terus menyepi

tak lama lagi bakai terungkai

Post a Comment