October 24, 2009

Sepetang Di Putra Jaya

Salam.... ohhooiii... smlm aku ngan ichi settelkan job di Putra Jaya... seronok jgk... smbil2 terkena racun 30d.... membuat aku meleleh air liur beberapa kali.... oh ya smlm aku beraksi utk kali terakhir dgn d70s with 50mm 1.8... dah ade buyer dari kuantan yg akan mengambilnya.... sayang btul nak jual.... kerana dgn keuntungan FP.L & FLP aku berjaya memilikinya.... org kata hasil titik peluh... tp tak kisah la.. insyallah aku akan invest ke kaknon pulak....

oh ya... smlm ade satu kejadian pelik dimana aku terdgr suara perut kawan aku... perghhh perut die leh berkata2.... siap berkias2.. gila la(bak kate si aizat)...huhuhu


3 KomPlen MeraBan:

Anonymous said...

blh aku gelak?
hahahahahhahaha

Pho+0 BinGGuNg said...

ehehhe...nie cerita btul tau bkn main2

akulensa said...

pas ni pkai camera ape lak bro?

Post a Comment