August 13, 2009

I'm BaCk~!




hailow... salam...aku tak tau nak tulis ape utk first entry kali nie... hahaha... 10 hari diperantauan buat aku dah muak ngan masakan org... hampes... masakan tak konsisten... tak sedap... ditambah pula dengan virus demam yg menyerang perserta2 kursus kali nie membuat aku membilang hari supaya cepat pulang... btul kata org... tempat yg paling best tdo ialah katil kita sendiri... tempat makan paling best ialah di dapur umah kita... hr ke3 aku dekat melaka aku demam truk... panas... sampai aku kne mandi pd jam 12mlm utk ilangkan rase panas... akhirnya aku terpaksa mengalah... terpaksa ke hospital melaka utk mendapatkan rawatan..

selama nie aku tak nmpk bertapa meruncingnya wabak H1N1 nie... bile aku smpai di hospital Melaka barula aku tau bertapa risaunya wabak nie... terutama kepada kanak-kanak...kaunter rawatan demam khas terpaksa d buka di Hospital nie... syukur alhamdullilah masa yg diambil tak smpai 4 jam... aku dah selesai terima rawatan.. dan mendapat 3 hari mc... yabedabedu....

hari2 makin boring dan menyiksakan... aku terpaksa lepak dalam bilik dan layan tv ajer... tekak nie jgn cakp la... pahit... tp terpaksa telan smua makanan...peserta yang lain ade yg smpai masukan air dalam badan sbb tak makan...

skrg aku cume tggl batuk yg belum ilang... mgkin nak kne amik gmbr kot bru smua sakit nie ilang... haaa... sebut bab gambar nie.... isnyallah ahad nie ade lagi satu projek di bukit cherakah.. tp belum tau jd ke tidak ngah menunggu jumputan abam ichi... ok la daaaaaaaa... idea edit dah ilang jatuh mase di melaka kot... tak de idea plak aku nie...

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment