August 23, 2009

TerInGAt mAse Dulu-dUlu

Salam... Hari nie dah masuk hari ke-3 pose... pergghh cepatnya... hr aku terkenang mase hari-hari aku di politeknik... mase bulan pose.... aku igt lagi duk dkt PSA satu bilik 3 org... aku punya bilik... aku, din zaim... aku ngan din nie kepala agak begau skit... si zaim budak pusat islam... hahaha paham2 aja la... nak jadikan satu cite hr tu mmg aku ngan din kelaparan tahap tapir... perut dah mengigit usus... sbb aku dan din sayangkan usus kitorang... kitorang pun telah memasang strategi pelan damai dgn perut kitorang.... ape lagi... si din g ketuk bilik macha sebelah srh beli nasi ngan air.. cantik macha tu mmg baik ati... walaupun mase tu tak de slogan 1 malaysia...hahaha... menu yg berjaya dibeli ialah.. nasi putih sambal ayam... air pulak air asam boi... sambal ayam pulak dah pedas tahap gaban mgkin tertumpah cili kot... aku ngan din dah merah muka... memnguyah makanan dalam kadar kelajuan 50kmj... akhirnya aku berjaya abiskan dlu.. si dn terkulat2 makan... bile mulut pedas minum plak air asam boi... kepedasan tu makin terasa la pulak... hampes.. aku cepat2 lari ke bilik air utk kumur... tgglkan si din... tak disangka2 si zaim balik dan sergah si din yg ngan menyuap nasi... hahaha gile kelakar tgok muke din yang kantoi... ape-ape pun ponteng pose mase muda2 mmg behh... ok la adios...




lets enjoy... ntah brpe la telekom malaysia bayar dekat lenka nie yek

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment