August 23, 2009

Pose Oh PosE...


Tup...Tap... Tup...Tap... dah masuk hari ke-2.... first time bersama isteri terchenta... haih... so far tanggung jawap masak-memasak nie 70% aku yg akan pikul... knpa ya? sbbnya bini aku keje jauh... jd dah jadi kebiasaan aku akan masak... walaupun bukan bulan pose.. ala masak cincai2 ja... skrg aku dibelenggu tak tau nak masak apa... mmmm dlu mase aku duk ngan mak aku... aku selalu ckp kat aku knapa masak tak best... (klu mak aku masak asam ja) rupanya aku dah tau jawapannya... walaupun hari2 kita duk didapur... belum tentu kita ade mcm2 idea... letak la mcm2 bahan dekat dapur... bile time blur mmg tak tau nak masak...

dekat umah keje aku layan tv aja... internet time2 pose nie tak best plak... tak tau nak godek ape... nak kemas umah mcm rakan sekampungan aku .. tak tau nak kemas apa....

mmm ok la... dah tak tau nak cite ape lg... kepada sesape yg lepak diblog aku nie... aku ucapkan selamat berpuasa...

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment