August 02, 2009

pRe WeDDinG


Salam... haihh~... ketaiak abis berpeluh... abis mee goreng sarapan pagi aku menjadi air-air peluh yg menitis dan membasahi seluruh anggota aku... hehehe... tp aku puas... layan pre wedding dekat putra jaya.. yang penting... client aku kali nie mmg spoting abis... thanks buat abam nazrin sudi datang dan mensedekahkan BMW die utk aku gunakan sebagai adengan2 yg mendebarkan... aku snap 2-3 keping gmbar utk aku layan HDR... oh sebelum lupa.. mgkin nie post terakhir aku buat masa nie... kali nie aku bercuti panjang... 2 mggu aku akan merindui laptop... gambr2... d60 dan d70s aku...oh telupa plaks org umah aku... ok la... sesape rindu dekat aku bleh sms aku ye...

3 KomPlen MeraBan:

farahfatihah said...

mana pic nyer..xda pun

Anonymous said...

sedare pegi kursus ek...
selamat berkursus...

Pho+0 BinGGuNg said...

fara- sabar2 fara.. pic akan di upload secepat mgkin

sushi - mecih abam

Post a Comment