February 09, 2010

KeNaPe PerLU MalU?~

salam.... ohhoooii..(siap buat ala2 gaya m.daud kilau)

soalan aku hari nie mudah sacha~
ADAKAH ANDA MALU DENGAN CAMERA YANG ANDA MILIKI?

1. Saya hanya ada D60 tp dalam forum saye terpaksa ckp yang saye ade D700... knpa ya?
jawapan~ saya nak orang pandang saya bukan seorang newbis... dan biar newbis pandang saya setinggi mungkin~

2. Gear saya adalah yang paling latest dan termahal!! knpa ya?
jawapan~ saya nak bagi newbis mulut ternganga...~
tapi~gambar yang amik hancur... kalah pakai kit... aduh knpa perlu bergini...~
 
3. Saya baru join forum.. tp semua orang tanya saya boleh jawab... knpa ya?
jawapan~saya ceduk dekat mane artikal dan menukar ke bahasa ibunda.. supaya orang kan ckp saya seorang yang hebat dan advance~
 
aku ckp hanya berdasarkan pengalaman aku dan rakan kongsi aku.... aku pelik knpa perlu malu dan rasa~ rendah diri bila mempunyai gadjet yg biasa2...~
aku tak terjejas pun... dlu aku pun pakai camera biasa...~
tp aku tak perlu malu... berdampingan dengan member yang yang berkamera hebat..~
tp knpe perlu malu? yang dinilai hanya gmbr..bukan camera...
smua camera same ja... iso strt dari 100@200...~
bile outing bukan dalam gua.. smpai nak pakai iso yang tinggi~ 
 
ada pula yang datang berjumpa terus menunjuk lens yang gempak dekat newbis mcm aku nie...~
haih~
bersikap jujurkan dituntut oleh islam...~
 
 
 
 


0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment