February 01, 2010

SiaPa KitA~

 
 aksi with 2.8~

Aku rase kelakar bile terbaca post partner aku.... sungguh detail die meluahkan perasaan die.. aku pun mcm die jgk... smua aku pendam aje... aku setuju ngan statement yang die ckp iaitu sepanjang die menjalankan wedd photgrafer nie die dah tukar 2 body... aku pulak dah 3 body aku merasa... bab lens jgn cerita la... 

post aku kali nie aku cuma nak igtkan sapa kita utk kondem org lain? kita hebat? kita popular? tp klu kita ada semua tu adakah kita diberi lesen utk kondem org lain? dey macha tengok kanan n kiri la....sebelum kuar statement...hehehe aku tak marah pun... aku pun masih baru lg...cuma bila kita baru kita perlu tahu tahap mana kita nak bersuara.... mcm partner aku ckp jgn igt kita dah berkawan dgn otai kita dah cukup bagus... haih~ mcm2 org sekarang nie...

ok la... aku bebel2 nie pun saje nak up gmbr terbaru aku... ngeh3.... sila2 la komen

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment