May 20, 2009

Bile aku Sudah Tua - vErsi Clone

aku terbace satu post otai bab2 foto nie... aku mmg byk refer ngan die... dan byk la jgk ilmu aku dapat.. ape yg aku tertarik post die ialah cerita pasai ''bila sudah tua'' www.darkroom.fotografikr.com/?p=144

aku pun terpikir proses tranformasi yang aku dilalu selepas selepas kawin... byk xtvt aku dah mula ketepikan.. bukan ape kadang masa amat mencemburi diriku ini....haihh~...

dulu klu bab melepak smpai 4 pg aku slumber layan...
tp bile dah kawen... kul 12 dah kne beransur...

dlu ade mase skit... mesti aku isi ngan lepak jmpe kawan2...
tp skrg bile dah aku rase lebih baik duk umah lepak ngan bini

dlu klu bawak motor..mmg tak igt keselamatan..siap folo belakang lori ayam(zaman PUO)
tp skrg bile dah kawen... bawak nak lebih 80kmj pun aku dah cuak...

dlu bile gaji dah igt nak enjoy...
tp srg bile dah kawen... belum gaji lagi dah pening nak uruskan duit...

mmmm...fikir-fikirlan...

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment