May 17, 2009

OhHs.... DaPa+ Beg ~

Yehhh!!! tu aje yang mampu aku luahkan utk post kali nie... aku dah berjaya mendapatkan beg utk harta ismed ulam raja aku....my d60... gagagaga(versi spongebob)... harga die murah jew... berbanding Lowepro n beg-beg yg lain... sbbnye beg nie belum smpat dibagi nama telah dijual hehehe... dari servay yang aku jalankan...klu beg dlsr + laptop harga mesti cecah RM 3rat keatas...tp aku dapat dgn harga RM 2rat kebawah... baru lagi plak tu cume tak de nama... kualiti same seperti beg yang ade dipasaran... complete ngan baju ujan tau.... mcm aku yg berbadan tak berapa nak kecik nie... klu bab2 beg yg memerlukan sandang nie mesti tak selesa... tp bile aku try outing sambil menyandang beg.. ternyata selesa... tu aje yg mampu aku komen utk beg nie...jadi sape2 nak beli leh contact aku...daaa...


0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment