May 24, 2009

KasiH Ibu...


Husshh.... klu tgok tajuk aku... mcm tak sesuai plaks...sbb hari ibu dah lepas.... tp aku smpat sambut ngan mak aku.... smpat la belikan kerongsang dekat die...cume aku tak cerita dalam blog nie aje....gmbr kat atas tu sekadar hiasan aje....ok la bile cite bab ibu nie... aku pikir2 balik mcmne la mak aku leh jaga aku smpai aku besar... dan sebesar ini....
aku dah la...
+ mase kecik2 klu lambat masak aku akan ngagis....
+ kuat makan...
+ mase aku baby aku kuat ngagis...sbbkne sawan kot
+ aku kuat melawan...
+ mase zaman sekolah suar sekolah aku selalu koyak...
+ bile time pasar malam selalu pow mak utk beli ayam goreng..
+ aku selalu main dalam hutan.... abis baju aku selalu kotor....
+ aku selalu main tangkap ikan... abis baju aku kne lecak....
+ aku suka makan kari... tiap2 minggu mak akan masak kari...
+ mase kecik aku pernah kne sampuk.... pengsan... mak la yg dukung aku bwk g berubat...
+ mase aku kecik mak pernah tertumpah air panas yg mengelegak lalu kne dekat peha...mase nak wat susu aku...smpai skrg ade parut tu...
+ dll
klu kat tempat mak aku.... aku belum tentu tabah... mesti cepat give up...
ape2 pun aku mmg sayang kat mak aku....

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment