May 21, 2009

TamAn TaSik ShaH alAm

Salamazzz.... ahad lepas penyakit keboringan hari sabtu masih melanda aku..... jd utk melepaskan penyakit nie aku kuar jenjalan ke Taman Tasik Shah Alam... so far dah upgrade rupenye tasik nie.... dah ade bot panjang membawa pengunjung bersiar2 disekitar tasik.... sambil siar2 aku snap la 2-3 keping gmbr.. yang hampehnye bini aku nie bile suruh posse mesti tak maunye... pastu wat memek muke... hampeh!!!... nnt aku upload gmbr mukenye selengger tau laa.... baru padan ngan muke die hahahhaha..... citer pasai tasik shah alam nie.... kadang2 aku boring bile lepak dekat parking kete... pastu datang mamat jual alat utk keselamatan kete duk pakse2 srh beli.... kang marah kate kite nie garang...hahaha... ape2 pun moral jgn lepak dkt parking kete... pastu cepat lari bile nmpk salesman baju warna merah...sekian



0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment