May 13, 2009

Kah...Sut

semalam tamat la riwayat kasut yg aku selalu gune untuk ke opis.... dah kopak... tak leh diselamatkan lagi... smlm pas aje makan malam aku trus ke uptown seksyen 24. mencari kasut la ape lagi... kali nie aku try tak mo cari kasut formal... amik sporty skit.... gagagaga... langgar peraturan etika berpakaian!!!! pas round2 cari kedai kasut aku akhirnya aku tertarik ngan kasut adidas yang berwarna putih/hijau... ape lagi trus belek2 tanye harga... yang aku terkejutnya budak nie bukak harga kasut nie ngan harga RM63 jew... pelik aku dibuatnye... klu tak salah aku... 2-3 bulan lepas aku ushar harga masih RM120...klu negro pun leh dapat serat jew... tak de pikir banyak... aku trus sambar smbil negro harga tersebut menjadi RM60... yehyehyeh... akhirnya aku dapat jgk beli kasut cap adidas versi clone.... cerita bab clone nie... kadang2 aku terpikir.... kita duk tgok org dressing ngan barang mahal2 tu... leh caye ke ori??? skrg cakp jew nak clone ape... bonia? smlm bini aku angkat beg bonia bru RM20 aje... aku bajet dalam RM50... baju paul smith? smlm aku ushar bru dalam RM20 jew...klu baju2 perempuan la paling best... bukan main banyak... mcm2 kaler ade... ape2 pun skrg nie tak mcm zaman dlu... nak pakai barang clone senang cari... klu dlu mane ade clone2 nie... smua mau beli ori jew... ada betul ka? nie 2-3 keping gmbr aku yg aku amik... daaaa




1 KomPlen MeraBan:

biskut said...

oi giler..kasut ni mana buleh pakai..kang najib marah~!!

Post a Comment