June 20, 2009

Aku YanG SUnYIe....

Salamzzz... mmm aku ngah keburingan nie... sorang2 kat umah.... bini aku balik kmpg... ngah boring2 nie aku edit2 gmbr yg aku amik dekat melaka hr tu... baru la aku tahu ade kisah duka disebalik hari kegembiraan utk pasangan pengantin ini.... menurut cik hana (pengantin perempuan) mereka telah ditipu oleh mak andam... klu tak salah pasangan ini telah amik pakej utk 2 majlis mereka dan telah membayar hampir 2k lebih... tp tiba hari yg dinantikan mak andam tak timbul2... sian dekat pasangan ini... selain itu... pelamin n mak andam baru smua dicari pada hari khamis sebelum majlis akad nikah... perggghhh klu aku dah give up da.... bykkan kne kuarkan kos lg... tak leh dibayangkan siksa , sedih dan terkilan yg mereka rase... ok la aku da ngantuk nie... daaaaaa


0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment