June 06, 2009

YuM...YUm...YuMmY...

Salamzz... yum... yum.. terliur plak aku tgok ayam nie... geram..geram.... gmbr nie aku amik lepas balik dari outing... gmbr nie aku tangkap utk pamplet catering kidi... dah lame aku tak makan nasi bariani a.k.a nasi hujan panas ngan beriani daging... mmm yum..yumm...teringat dlu mase aku first time makan nasi nie... smpai pening aku dekat bawah pokok mangga... hahahaha tu la makan byk sgt... biasa la nasi masak pakai minyak sapi... korang kira la brpe byk kelostrol yg akan masuk dan bertukar menjadi lemak... hahaha... mgkin aku besar mcm nie sbb makan nasi ko la kidi... dlu mase aku tak kenal ko aku kurus jew!!!!.... ok la... dah tak tau nak tulis ape... tenet nie klu nak mengupload mmg slow mcm kambeng g pasar... daaaa..

2 KomPlen MeraBan:

γ‚‹γƒΌγ‚Šγ‚“ said...

sedap weh..ko belanja aku nanti leh?

Pho+0 BinGGuNg said...

boleh2... ko punya pasal... aku belanje jew... ko kan jejaka jambu...hahahah..tp jgn lupe 50mm 1.4 tu ko sedekah kat aku tau

Post a Comment