June 01, 2009

HiPpy BesTdaY IznIe

Selamat Hari Jadi kepada Iznie... My best friend wife...Kidi.... kali nie mamat nie jd jiwang man... siap wat suprise party lagi... bertempat di tasik shah alam... tepat jam 12 mlm aku dan para pelakon-pelakon... siap sedia terjah si iznie... hahahah... minah tu mule2 dah nak ngagis da sbb husband die tak beli ape2 utk hari lahir die.... ape2 pun mlm tu mmg syok... layan kek... kepci... nie ade sekeping dua gambar yg aku smpat ambik...

lepas 2-3 kali aku snap d suasana yang berbeza... aku dah kenal pasti beberapa masalah yg melibatkan flash dan memerlukan aku sentiasa bersedia...yang terutamanya bateri... sbb ia mempengaruhi masa recharged flash... lagi low lg slow la ia recharged... suasan yg aku lalui plaks mane ade mase nak tggu smua nie... tu yg kadang2 aku kiciwa ngan result yg aku dapat... wlau pun sdikit yg jd mcm tu... tp aku rase mcm tak puas hati...ape2 pun aku berusaha utk mengatasi msalah ini...aku kne lebih mendalami ilmu bab flash nie... ok la chaiyok...chaiyokk...



0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment