June 14, 2009

BahANa ObOr2 ~

pernah disengat obor-obor?????????

klu belum pernah.. baik korang jgn nak cuba2....

lepas aje aku snap gmbr outdoor utk pengantin... aku ngan amart plan nak berendam kejap...

aku mmg dah tau dekat pantai pangkalan balak nie mmg ade obor2.. tp ntah mcm ne plak rase nak sgt mandi... jd kitorg pun cepat la simpan barang sbb nak cepat2 terjun...

dah siap ngan pakaian mandi... aku n amart trus meluru ke tepian pantai... konon-konon nak rehat kan diri la.. terapi pakai deruan ombak....

baru 5 minit aku dalam kegumbiraan tetibe ade kejutan elektrik di lutut aku...

sah aku dah kne sengat si obor2... tp aku trus jgk mandi utk seketika....

bile dah naik ke darat... aku pun sapu air batu dekat kesan sengatan tu...

mula2 igt kebal la... tak de ape... bile aku dalam perjalanan balik ke rumah... keadaan aku mula terasa tak selesa... badan da mula sengal2... sakit...

smpai di umah aku rehat terbaring...

ape yg aku leh caritakan bahana kena sengatan nie ialah...


8.00pm - aku mula rase tak selesa... baring ke kanan tak leh ke kiri tak leh..

8.45pm - aku tak tahan dan trus ke klinik utk dapatkan rawatan... kne enjet n dapat ubat

9.00pm - balik makan ubat n cube2 tdo...

9.30pm - sakit yg amat dekat tulang belakang.. dada mcm makin menghimpit...

11.30pm - sekali lagi aku ke hospital tampin... tp tak kne tahan.. sbb die ckp tak de ape2

11.50pm - balik makan 2 biji ubat KK...

12.30am- sekali lg dada dan tulang belakang aku mcm ade yg menghimpit dan memulas..

3.20am - aku dah tak tahan... aku telan lagi sebijik ubat tahan sakit... syukur alhamdulliah aku dapat tdo smpai pagi... tp ape yg aku leh gmbrkan siksanya kne sengatan nie mcm dah mati...


p/s - gmbr tak cantik sbb amik pakai hp aje... tp korang nmpkkan garisan merah tu... ade la panjang dalam 7-8 cm... tp sakitnye aku rasekan tak same ngan kesan yg ade dekat lutut aku tu...



5 KomPlen MeraBan:

ichi said...

saspen betul cite ni bro.
ahahah
jangan risau
sengat obor2 ni yang betul2 sakit kejap je
dalam seminggu tu ada rasa gatal2 nyucuk2
kalau ko tak inject rasa gatal miang la
gatal best apa
boley kawen satu lg
wakakakakka

Pho+0 BinGGuNg said...

huhuh.... btul jgk tu.. rugi g enjet... klu tak dapat bini bru lagi aku.. hahahahah

QueenBz said...

huh...seksanye dengar..
sy pon pnah kene jgk..
bru 2 minggu lpas mandi kat pntai kemuning...
tapi, xdela seteruk nie..
cume gatal je kat kaki nie..
pastu dlam sejam dah okey la..
ape2pon, moga sehat!

ikhwanmuda said...

Salam ziarah. Teruskan berkarya:) nice blog.

Pho+0 BinGGuNg said...

balkidz_hunny-> thnks... hehe ntah la... mgkin nak suruh saye rase detik kematian kot... hehehe insaf2

ikhwanmuda -> thanks sbb visit my blog yg selalu merapu nie... ape2 pun hope selalu la singgah ke blog nie

Post a Comment