June 17, 2009

tERmINAtoR VerSi malAYsiA

Aku ngah keboringan nie... kepala pening.. mgkin sbb sarap megi aje... hr nie aku bercuti lg.... bukan utk bersenang2 tp nak menyiapkan report utk dihantar kepada AG... mmm nak buat dekat opis tak leh sbb suasana opis aku ngah haru biru... kerana proses pertukaran bumbung sedang dijalankan... maka kami staf2 opis di masukkan d dalam bilik meeting yg saiz 10 kaki x 11 kaki... bayangkan la 6 org duk dalam bilik tu... dah la komputer yg ade pun 2 biji jew... jd aku amik keputusan utk bwk balik keje aku... syukur alhamdullilah keje siap sepenuhnya... tggl nak submit jew isnin nie...

hr nie aku tak de bnda nak cerita.... cume ade satu gmbr aje yg aku nak up.... gmbr makcik pakai spek itam... hehehe mgkin mata makcik tu tak leh kene sinaran matahari kot.... jika ia benar ape yg aku katakan ini... mak cik aku respek sbb leh wat kerja2 kawin... org jawa kate rewang... pastu jaga cucu (klu tak salah la) seramai 3 org yg asyik duk mandi pantai... mase aku snap gmbr die nie.. nie ngah mengamuk dekat bebudak yg nak g mandi laut... hahahah... mmg kelakar... mcm lipas kudung bebudak tu lari dgr suara makcik nie...

ape2 pun tu la semangat kejiranan yg masih ade dekat kawasan kampung.... semangat tolong menolong.... tp zaman skrg nie... smua dah mula terhakis.... makna kawan... itu hanya dihujung bibir aje... tak pernah lekat dihati... jika menuntut sesuatu ilmu kawan jgk la dianggap sebagai musuh.... kawan jgk la yg kita paling takut melebihi kita... knpe yek? adakah kita nie takut tewas? adakah kita nie tidak suka kekurangan? bukankah semua pengalaman yg pahit...masin... kelat tu yg akan jadikan kita lebih berjaya... mnmm ape2 pun itu lah dunia... byk slot2 dan byk ragam....

1 KomPlen MeraBan:

faRahFatiHah said...

cayalah kat makcik ni..leh panggil iron lady hehehe

Post a Comment