June 11, 2009

KirI & KaNAn KarA-Tak OK !!!

Jam menunjukan 6.23 petang... aku skrg nie dah berada di rumah... mcm biasa... hr nie mood nak masak tak de plaks... maybe ajak bini aku makan luar aje la... utk makluman semua.... kawasan tmpt aku tggal nie mmg klu petang2 tak yah nak bukak radio... cume tahap audio die korang kne la tahan skit.... ape yg aku leh gmbrkan situasi kat sni... ade 3 rumah ngah melalak sesuka hati

rumah kanan - lagu Dibius cinta
Pendapat peribadi aku...
picing ke laut... penyanyi pempuan mcm tercekit gigi palsu.. penyanyi lelaki... mcm maknyah g beli kangkung.. terkedek2 pakai kasut tumit tnggi...

rumah kiri- lagu Ayah ku kawin lagi
Pendapat peribadi aku...
picing boleh tahan... tp mcm nak terkucil + tahan kentut... bawak lagu nie mcm die yang nak kawin jew...

rumah depan - Biar Bulan berbicara
Pendapat peribadi aku...
hancur.. abis lagu nie... tak ikut melodi... main sebat jew... nyayi dalam jamban bleh... huhu... mgkin die bawak mic ke jamban kot....

mmm nie la yg aku selalu lalui... kadang2 best la... kadang panas pun ade... mau aje aku bakar tong speker... belum lagi ade yg nyayi lagu jawa... satu ape aku tak paham...

ok la... photobinggung akan bercuti 3 hari d melaka... isyallah balik hari ahad... tguu byk gmbr aku nak snap nie... hahahah

0 KomPlen MeraBan:

Post a Comment